wtorek, 1 grudnia 2015

Baza pod podkład Delia

Witajcie!
Wróciłam, mam nadzieję że tym razem na dłużej :) W dzisiejszym poście napiszę opinie o
 Bazie  Delia Cosmetics 
Opis producenta:
Baza idealnie wygładza skórę, zmniejsza zaczerwienienia i niedoskonałości. Stanowi bardzo dobry podkład pod makijaż, przedłużający jego trwałość.
Składniki aktywne:
  • kofeina – redukuje zaczerwienienia i stymuluje mikrokrążenie skórne,
  •  Colour Balance – koryguje niedoskonałości i wyrównuje koloryt skóry,
  •  Hydromanil – intensywnie nawilża,
  • Velvet Skin – absorbuje nadmiar sebum.

Moja opinia

Plusy:

  • Bardzo przyjemny zapach
  • Łatwo sie rozprowadza, choć wydaję mi się, że konsystencja jest zbyt leista jak na bazę
  • wydajna
  • nawilża skóre
  • tania
  • wygładza
  • duży plus za opakowanie z dozownikiem
Na zdjęciu widać kolor, taki lekko zielony ;)

Minusy:
  • skóra mi się przy jej stosowaniu szybko świeci
  • w składzie parafina
Czy redukuje zaczerwienienia nie jestem w stanie określić, ponieważ nie mam z tym problemu. Piszcie Wasze opinie o tym produkcie.

Ze względu zbliżających się świąt następny post będzie o pomysłach na prezent ! :)
A tutaj jeszcze mój snapchat: hebkax 
Miłego wieczoru :)



2 komentarze: